Sprzedaż przez telefon to szczególny rodzaj kontaktu z klientem. Rozmówca nie widzi naszej twarzy, więc nie może odczytać naszej mimiki. Konieczne jest więc umiejętne posługiwanie się tym, czym możemy sterować podczas kontaktu – tonem głosu, treścią przekazu, intonacją. To jednak tylko czubek góry lodowej, co udowadnia chociażby dobrze skonstruowane szkolenie Sprzedaż przez telefon.
Czego nauczysz się na profesjonalnym kursie?
Podczas zajęć tego typu nabędziesz i rozwiniesz kompetencje z zakresu metod sprzedaży. Otrzymasz więc potężną dawkę teoretycznej. Dotyczy ona:
- metod sprzedaży;
- technik sprzedaży;
- zasad, których należy przestrzegać, by prowadzić profesjonalną rozmowę sprzedażową.
Podczas kontaktu z klientem liczy się każdy szczegół. Musimy wykazać się świetną znajomością produktu oraz całego rynku. Nie możemy pominąć też innej ważnej sprawy, a mianowicie tego, jak reaguje na nasze słowa rozmówca i jakie potrzeby wyraża. W dodatku cały proces dzieje się na bieżąco, jest dynamiczny. Nic więc dziwnego, że na zdobycie takich umiejętności trzeba lat praktyki. Na szczęście profesjonalne kursy to znacznie krótsza droga.
Sprzedaż przez telefon – szkolenie, które pozwoli ci poczuć różnicę
Aby sprzedawać więcej przez telefon musimy doskonale orientować się w takich zagadnieniach jak konkurencyjność produktu, sprzedaż językiem korzyści, umiejętność poznawania oczekiwania klienta czy skuteczna akwizycja sprzedaży produktów i usług. To tylko wycinek kwestii, które porusza szkolenie sprzedaży przez telefon.
Musimy zdawać sobie sprawę z tego, że szkolenie szkoleniu nierówne. Zanim wybierzemy konkretnego usługodawcę, dokładnie sprawdźmy, co właściwie oferuje. W takich miejscach jak np. cctraining.com.pl możemy liczyć na praktyczne podejście do tematu, kompleksowy program, dostęp do doświadczonych ekspertów oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo.